Polskie TGV jeździ 20 km/h
Totalna kompromitacja. Nowy pociąg PKP dumnie nazwany "Husarzem" wlókł się do Gdańska jadąc 20 km/h. Przyczyną był fatalny stan polskich torów
To miał byś pierwszy od lat sukces polskiej kolei. W środę PKP po raz pierwszy i z wielką pompą zaprezentowało „Husarza” czyli „polskie TGV”. Według planu nowy pociąg miał pomknąć z Warszawy do Gdańska w zaledwie dwie godziny i jechać nawet 250 km/h. Tymczasem „Husarz” wlókł się do Trójmiasta aż... sześć godzin. I powodem wbrew pozorom wcale nie była zamieć ale... fatalny stan polskich torów. Superszybki pociąg często musiał zwalniać nawet do 20km/h!fakt.pl już wcześniej informował o tym, jak wyglądają tory kolejowe. Według wyliczeń ekspertów, żeby polska kolej dogoniła europejską, potrzeba 280 lat remontów! Może więc zamiast wydawać 1,5 miliarda złotych na zakup ślimacząch się „Husarzy” lepiej przeznaczyć pieniądze na naprawę torów.>>>> Dworzec jest, torów brak>>>> Za 280 lat polska kolej dogoni europę
/4 Polskie TGV jeździ 20 km/h
/4 Polskie TGV jeździ 20 km/h
/4 Polskie TGV jeździ 20 km/h
/4 Polskie TGV jeździ 20 km/h
Masz ciekawy temat? Napisz do nas list!
Chcesz, żebyśmy opisali Twoją historię albo zajęli się jakimś problemem? Masz ciekawy temat? Napisz do nas! Listy od czytelników już wielokrotnie nas zainspirowały, a na ich podstawie powstały liczne teksty. Wiele listów publikujemy w całości. Wszystkie historie znajdziecie tutaj.